Din varukorg 0

Din varukorg är tom. Välj en produkt och lägg den i varukorgen för att gå vidare!
Fortsätt handla
0 Varukorg
Meny
0Din prenumeration
Din prenumeration0
Töm varukorgen
Pris per order:
Varav moms: 0%
0 kr
Välj hur ofta du vill få din order

Vanliga Frågor

Leverans

Var är min beställning?

Du ska själv kunna spåra ditt paket på olika sätt beroende på vilken leveransmetod du har valt, se nedan.

  • Postnord: Om du valde att få ditt paket till ett ombud vid köpet kommer Postnord skicka ett spårbart nummer till din mail när paketet skickats från oss. Där kan du se var paketet är och när du kan hämta upp det. Har du valt att paket ska skickas som varubrev (till din postlåda) kan vi inte följa paketet. Om du inte fått din beställning inom 3 arbetsdagar ber vi dig att kontakta vår kundtjänst.

  • Budbee: Den senaste informationen gällande din leverans kan du hitta i Budbee-appen eller via länken du fått på sms. Om du inte har fått någon avisering via sms eller mail så betyder det att vi ännu inte har skickat dina varor.

  • Instabox: Du kan hitta information om paketets beräknade leveranstid genom att följa spårningslänken du får via sms från Instabox. Om du inte har fått någon avisering via sms eller mail så betyder det att vi ännu inte har skickat dina varor.

Om du fortfarande inte kan hitta någon information om var din beställning befinner sig kan du kontakta vår kundtjänst, så hjälper de dig att hitta ditt paket.

Meddela mig när produkten finns i lager