Vanliga frågor om produkter
Varför kostar produkten inte lika mycket som senast jag beställde?
Priserna på swedishmatch.se är rörliga. Det innebär att vi gör allt för att sätta konkurrenskraftiga priser som matchar marknaden. Om vi ändrar kostnaden på en produkt handlar det oftast om justeringar som gynnar dig som konsument, men det kan i vissa fall även gå åt andra hållet. Priserna kan alltså skilja sig från order till order och dina produkter behöver inte kosta lika mycket som senast du beställde.
Hur kan jag reklamera en produkt?
Upplever du kvalitetsproblem så går det bra att reklamera din produkt. Här hittar du all information om hur du genomför en reklamation.
Enklast skickar du in din reklamation online. Klicka här för att reklamera ditt snus. Du kan reklamera ditt snus med hjälp av detta formulär både om du har köpt produkten via vår e-handel eller i en butik.
Har ni andra produkter än snus?
Ja, vi har även nikotinpåsar, designprodukter från Solstickan Design och Kristina Stark. Vi har också snustillbehör så som prismasters och mässingsdosor från Skultuna.
Hur gammalt är snuset?
Allt snus från swedishmatch.se levereras max sju veckor innan bäst-före-datumet. Vi har dessutom färskare snus från Senaste Produktionen och då är snuset aldrig äldre än tio dagar vid utleverans från vårt lager.